. |
. |
Electoral Commissions |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Polska / lubelskie, woj. / rycki, pow. / Ryki, gm. |
|
Ryki, gm. |
Teryt: |
061604 |
Commune type: |
gmina miejsko-wiejska |
Statistics |
Population: |
21666 |
Area: |
161.80 km2 |
Population density: |
133 os/km2 |
Election Statistic |
No. of people entitled to vote: |
16742 |
Number of wards: |
19 |
|
|
|
|
|
rural commune |
- location accessible for the handicapped |
|
|
|
|
rural area in urban-rural commune |
|
|
|
|
urban area in urban-rural commune |
|
|
|
|
urban commune |
|
. |
. |
Types of ward |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Type |
Number |
|
Powszechny | 17 | 3 |
Szpital | 1 | 0 |
Zakład pomocy społecznej | 1 | 0 |
total |
19 |
3 |
|
. |
. |
Polling Wards |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
. |
Number |
Address of the polling station |
Type |
|
1 | Przedszkole Nr 1, Ryki ul. Szkolna 20 | Powszechny | No |
2 | Szkoła Podstawowa Nr 1, Ryki ul. Słowackiego 2 | Powszechny | No |
3 | Przedszkole Nr 5, Ryki ul. Kochanowskiego 21 | Powszechny | Yes |
4 | Przedszkole Nr 5, Ryki ul. Kochanowskiego 21 | Powszechny | Yes |
5 | ZSZ Nr 2 im. Leona Wyczółkowskiego, Ryki ul. Wyczółkowskiego 10 | Powszechny | No |
6 | ZSZ Nr 1 im. Władysława Korżyka, Ryki ul. Żytnia 5 | Powszechny | No |
7 | Szkoła Podstawowa, Stary Bazanow | Powszechny | No |
8 | Szkoła Podstawowa, Oszczywilk | Powszechny | No |
9 | Szkoła Podstawowa, Rososz | Powszechny | No |
10 | Szkoła Podstawowa, Leopoldów | Powszechny | Yes |
11 | Szkoła Podstawowa, Swaty | Powszechny | No |
12 | Szkoła Podstawowa, Ownia | Powszechny | No |
13 | Szkoła Podstawowa, Stara Dąbia | Powszechny | No |
14 | Szkoła Podstawowa, Moszczanka | Powszechny | No |
15 | Strażnica OSP, Niwa Babicka | Powszechny | No |
16 | Szkoła Podstawowa, Bobrowniki | Powszechny | No |
17 | Strażnica OSP, Sierskowola | Powszechny | No |
18 | Dom Pomocy Społecznej, Rososz 189 | Zakład pomocy społecznej | No |
19 | Szpital, Ryki ul. Żytnia 23 | Szpital | No |
|
|